Specjalista ds. obsługi technicznej obiektów
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi technicznej obiektów.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- przygotowywanie planu i realizację przeglądów budowlanych budynków i budowli użytkowanych przez ŻSTW,
- przygotowywanie planu i realizacja przeglądów okresowych urządzeń, będących w dyspozycji ŻSTW, w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie dokumentacji obiektów i urządzeń w tym Książek obiektów budowlanych,
- dbanie o zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej i pozostałych mediów w obiektach zarządzanych przez ŻSTW, poprzez wypełnianie warunków umów i dbanie o terminowość ich zawierania,
- przygotowywanie, we współpracy z innymi komórkami, planów remontowych i inwestycyjnych,
- dbanie o bieżące usuwanie usterek zgłaszanych przez pracowników bądź użytkowników w obiektach ŻSTW,
- właściwą współpracę ze specjalistycznymi firmami serwisowymi, konserwującymi i naprawiającymi urządzenia i instalacje w obiektach oraz realizującymi roboty budowlane na rzecz ŻSTW.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie – preferowane techniczne o specjalności budowlanej,
- min. dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie równoważnym, odpowiedzialność i samodzielność,
- zdolność do pracy na wysokościach pow. 1 m,
- czynne prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu samochodu,
- umiejętność obsługi komputera – środowisko MS Office, przeglądarka internetowa.
Przyszłym pracownikom oferujemy:
- stabilność zatrudnienia,
- umowę o pracę (na okres próbny, następnie na czas określony i w perspektywie na czas nieokreślony),
- ciekawą, pełną wyzwań pracę,
- pracę w doświadczonym zespole w stabilnej firmie.
Aplikowanie:
- Kompletną aplikację (CV oraz formułę ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych) prosimy przesyłać na adres: praca@zstw.szczecin.pl
- LUB: wypełnić formularz aplikacyjny w serwisie Pracuj.pl >>
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzenia jedynie na wybrane CV.
Samodzielny pracownik ds. zamówień publicznych
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielny pracownik ds. zamówień publicznych
Niezbędne wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej roczne doświadczenie w zamówieniach publicznych po stronie zamawiającego,
- doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym w sporządzaniu dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- doświadczenie w pracach komisji przetargowych;
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych – aktualnej wiedzy z tego obszaru,
- nadzór nad realizacją umów przetargowych,
- umiejętność pisania i redagowania pism urzędowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office,
- zaangażowanie i inicjatywa,
- samodzielność i dokładność,
- wysoka kultura osobista i etyka zawodowa.
Oferujemy:
- umowę o pracę (na okres próbny, następnie na czas określony i w perspektywie na czas nieokreślony),
- ciekawą, pełną wyzwań pracę, kursy i szkolenia,
- pracę w doświadczonym zespole w stabilnej firmie.
Wymagane dokumenty:
- CV z opisem dotychczasowej działalności zawodowej;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie oraz wykształcenie;
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzenia jedynie na wybrane CV.
Termin i miejsce składania ofert:
Kompletną aplikację (CV oraz formułę ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych) należy składać w sekretariacie Żeglugi Szczecińskiej Turystyka Wydarzenia Sp. z o.o. w Szczecinie w godzinach 7:00 – 15:00 lub przesłać na adres e-mail: praca@zstw.szczecin.pl